Bebisgos

Sängdags här som vanligt. Melvin har haft en ovanligt gnällig dag, tror tänderna är på G igen, det verkar komma i perioder. Hoppas verkligen att de tittar upp snart för hans del! 

Nu sover han i allafall sedan en timme tillbaks, hoppas på att vi båda får sova några timmar inatt i alla fall!

På förmiddagen idag ringde en god vän till oss och sa att hon var i stan och ville ses, självklart sa jag. Hon fick nämligen en underbar liten tös för en dryg vecka sedan och vem tackar nej till lite bebisgos. Det var första gången jag fick äran att träffa lilla Annie och hon var bedårande! Tänk att det inte alls är länge sedan man själv bar runt på nästan en så liten bebis och var nybliven mamma. Underbart!

Prästen var på besök idag också och hade ett sådant dopsamtal, skön präst faktiskt. Men jag hade allt lite ångest över vad prästen skulle tycka och allt men han verkade som sagt bra och han åt i alla fall lite av kladdkakan som jag bjöd på, haha.

Amningspaus mitt på hund promenaden, nöden har ingen lag. 

Då passar vi på att rulla oss i gräset tyckte Diezel. 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback