Lokalkändisar

Helgen har varit bra faktiskt, vi har inte gjort så mycket förutom att vi idag åkte till Västerås så jag kunde köpa mig ett par nya jeans då jag bara har ett par för tillfället och även de håller på att gå sönder. 

Melvin har varit solen själv, pratar konstant, rullar runt och ska vara med och äta på allt. Tänk att man flera gånger varje dag tittar på honom och undrar hur jag kunde få ett sådant perfekt barn ♡

Igår kom även Enköpings postens sommarbilaga ut. Där är jag och Melvin med på en stor mittenbild då vi intervjuades om stadens caféer och lite sådant för ett tag sedan. Så man kan ju säga att vi är lite av så kallas lokalkändisar nu då  (skämt åsido), haha!

Imorgon väntas avslutning på öppna förskolan och vi hoppas på någorlunda väder tycker jag!

Juste, lilleman har börjat suga på sina fötter nu också, haha!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback